زیرشاخه ها

لباس پسرانه

لباس های پسرانه رنگارنگ و هیجان انگیز هستند همانند خود شاهزاده های زندگیتان پر از شور و شوق و بامزه و دلنشین همانند خردسالی پسران.

لباس پسرانه

نکاتی که باید در مورد جنس لباس پسرانه بدانید

لباس پسرانه مای نی نی نخی می باشد. بهتر است از لباس های بچه گانه نخی استفاده نمایید چرا که مانع عرق کردن و بالا رفتن دمای بدن بچه می شود همچنین این لباس ها باتوجه به نخی بودنشان میزان جذب بالایی دارند و به فرایند تعریق بچه کمک می کنند. مای نی نی سعی نموده است لباس های پسرانه درجه یک را با بالاترین کیفیت تهیه نماید. مای نی نی هرگز لباس های نوزادی و بچه گانه فیک و درجه دو و سه را به مجموعه خود اضافه نخواهد کرد. همچنین همواره تلاش خواهیم کرد تا لباس های نوزاد و کودک پسرانه با منصفانه ترین قیمت و پاییین ترین قیمت بازار پوشاک بچه گانه خدمت شما همراهان عزیز عرضه گردد.

لباس پسرانه

دانستنی ها در مورد شستشو لباس پسرانه


برای شستشو لباس پسرانه بهتر است آنها را پشت و رو نمایید و در دمای کمتر از 30 درجه لباس بچه گانه را شستشو نمایید. پیشنهاد می نماییم جهت حفظ لباس های زیبای فرزندتان به هنگام غذا خوردن یا دادن قطره های ویتامین نوزاد یا دارو و همچنین هنگام بازی با شن، خمیرهای بازی یا نقاشی و کارهای مهدکودک از پیشبند پسرانه که در فروشگاه مای نی نی موجود است استفاده نمایید. پیشبندهای لباسی پسرانه بخوبی از کثیف شدن لباس بچه محافظت می نمایند.

لباس پسرانه 

لباس پسرانه