شاخه‌ها

پیاده روی اربعین با نوزاد

پیاده روی اربعین با نوزاد

پیاده روی اربعین با بچه

پیاده روی اربعین با نوزاد

پیاده روی اربعین یکی از مراسم های مذهبی شیعیان است که هرساله در کشور عراق برگزار می شود، بسیاری فکر می کنند که رفتن به مراسم پیاده روی اربعین با نوزاد بسیار سخت و به عبارتی غیر ممکن است، هرچند مسیر پیاده روی اربعین سختی های خاص خود را دارد مخصوصاً اگر در فصول گرم این کار صورت گیرد و مشکلاتی مانند گرمازدگی نوزاد و بیماری های نوزاد و کودک را به همراه دارد .

اما یکی از مشکلات اصلی این کار حمل نوزاد یا بچه توسط پدر و مادر است، اگر بخواهید نوزاد یا بچه را در آغوش بگیرید و با خود تمام مسیر را حمل نمایید قطعاً امکان پذیر نخواهد بود و موجب خستگی بیش از تحمل پدر و مادر و بچه خواهد گردید.

یکی از راه های پیشنهادی برای حمل نوزاد در مسیر پیاده روی اربعین، حمل نوزاد با کالسکه است، با اینکه در این روش نوزاد و پدر و مادر حس بهتری خواهند داشت اما حمل کالسکه تا عراق و همچنین جابجایی کالسکه در عراق مشکلات خاص خود را دارد علی الخصوص در مکان هایی که شلوغ است، بردن کالسکه به زیر دست و پا مخاطره آمیز خواهد بود و بسیاری مواقع بردن کالسکه به درون ساختمان ها غیر ممکن خواهد بود.

بهترین پیشنهاد برای حمل نوزاد باتوجه به تجربه ی عزیزانی که به سفر عراق در محرم یا اربعین رفته اند، استفاده از آغوشی نوزاد است، مخصوصاً آغوشی صندلی دار نوزاد. آغوشی صندلی دار باتوجه به ویژگی هایی که دارد کاملاً مانع خستگی نوزاد و همچنین فشار به کمر می گردد و درحالیکه نوزاد یا بچه داخل آغوشی راحت خوابیده است، پدر و مادر می توانند به مسیر خود ادامه دهند.

آغوشی صندلی دار نوزاد براحتی نوزاد یا کودک با وزن 20 کیلوگرم را تحمل می نماید و با توجه به قفل ها و بندها و کمربند خود ایمنی بسیار بالایی در حمل نوزاد و کودک دارد.

برای مشاوره رایگان خرید آغوشی صندلی دار در واتساپ لطفاً کلیک نمایید

خرید آغوشی صندلی دار از سایت مای نی نی ، لطفاً کلیک نمایید





نظرات بازدیدکنندگان