شاخه‌ها

خشک کن نوزاد چیست؟

خشک کن نوزاد چیست؟

خشک کن نوزاد

خشک کن نوزاد چیست ؟  


مادربزرگ هایمان و مادرانمان برای خشک کردن بدن نوزاد پس از شستشو از پارچه های پنبه ای استفاده می کردند , که امروزه با طرح های متنوع و سایزهای مختلف به نام خشک کن نوزاد در فروشگاه های سیسمونی نوزاد ارائه می شود، مدل های جدید خشک کن نوزادی بصورت تک یا جعبه ای و یا پک 4 عددی فروخته می شود، طبق تجربه ی بنده به عنوان یک مادر قیمت و کیفیت خشک کن های نوزاد در فروشگاه های سیسمونی بسیار بهتر از آن چیزی هست که در داروخانه ها و فروشگاه های زنجیره ای بفروش می رسد .


 پارچه خشک کن نوزاد چه کاربردهایی دارد ؟


 یک  پارچه مربعی یا مستطیلی شکل است که معمولاً دور دوز شده است و واقعاً  همه کاره است که در خیلی از موارد نگهداری نوزادتان به شما کمک می نماید. به عنوان مثال:
1- پارچه خشک کن نوزاد به عنوان روانداز در فصل گرما عالی میباشد .
2- به عنوان آروغ گیر نوزاد، می توانید پارچه را تا بزنید و روی سرشانه خود قرار دهید و آروغ نوزادتان را پس از شیر خوردن براحتی بگیرید، پارچه خشک کن بدین منظور بسیار عالی است چراکه هم اندازه مناسبی دارد و هم جذب بالایی دارد.  
3- برای دورپیچ کردن نوزاد هم  کمک بسزایی میکند . می توانید به کمک پارچه خشک کن نوزادتان را دورپیچ نمایید و خواب راحتی را به او هدیه بدهید. روش دورپیچ کردن نوزاد در سایت مای نی نی بصورت فیلم قرار داده شده است و همچنین می توانید در گوگل نیز جستجو نمایید و با چندبار تمرین بصورت عالی آن را انجام دهید.
4- می توانید پارچه خشک کن نوزادی را روی زیرانداز نایلویی نوزاد قرار دهید  تا هم احساس بهتر و راحت تری به فرزندتان منتقل نمایید و همچنین اگر در حین تعویض پوشک، نوزاد خودش را کثیف و خیس کرد جذب ادرار داشته باشد و مانع از نشت ادرار نوزاد به قسمت های دیگر شود .
 بطور خلاصه می توان گفت پارچه خشک کن نوزاد در منزل، همه کاره است.
حتماً توجه و دقت نمایید که پس از چند بار استفاده از هر خشک کن آن را شستشو نمایید و پس از هربار استفاده اگر آلودگی ظاهری ندارد و کثیف نشده است حتماً در محیط مناسبی قرار دهید تا کاملاً خشک گردد.


چه پارچه هایی برای خشک کردن بدن نوزاد مناسب است ؟

  در پارچه های انتخابی خشک کن باید  دقت شود همه این خصوصیات را باهم داشته باشند:
 1-حتماً ضد حساسیت و 100% پنبه ای و نرم  باشند زیرا بدن نوزاد حساس و لطیف است.
2- دارای آبگیری عالی باشد .
3- جنس بادوامی را برای خشک کردن نوزاد انتخاب نمایید،  زیرا خشک کن نوزاد از جمله وسایلی است که کاربرد فراوانی داره و به میزان زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

به چه تعداد پارچه خشک کن نوزاد نیاز داریم؟

باتوجه به مصرف زیاد روزانه خشک کن نوزاد و کاربردهای فراوان آن، حداقل به 4 عدد خشک کن نوزاد نیاز دارید تا هم در منزل و هم بیرون از منزل نیازتان را پوشش دهد. پیشنهاد می شود حتماً یک یا دو عدد خشک کن را در ساک لوازم نوزادتان قرار دهید تا هرجا که می روید همراهتان باشد چراکه قطعاً از آنها استفاده خواهید کرد.


بنابراین قبل از خرید خشک کن نوزادی اولین چیزی که باید به آن باید توجه کنید جنس خشک کن نوزاد می باشد و نه نام و برند آن. که این موضوع بستگی به فروشگاهی دارد که از آن خرید می کنید تا قبل از هرچیز به فکر سلامتی فرزندتان باشد و محصولات باکیفیت را به بهترین قیمت خدمت شما ارائه دهد. توصیه می شود قبل از هرچیز به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید سیسمونی نوزادتان باشید تا از سلامت و بهداشت کودک خود اطمینان داشته باشید.
مای نی نی با سابقه بیش از 15 سال آماده پاسخگویی و مشاوره خرید سیسمونی به شما عزیزان می باشد.

نظرات بازدیدکنندگان