شاخه‌ها

کاپشن بچگانه

کاپشن بچگانه

کاپشن کودک

کاپشن خزدار بچه گانه بخرم یا نخرم؟ قیمت حراج کاپشن پسرانه چقدر است؟ طرح های کاپشن دخترانه جدید را از کجا ببینم؟ کاپشن خزدار بچه گانه بهتر است یا کاپشن بچه گانه آستردار؟ بهترین قیمت کاپشن اسپرت بچه گانه چقدر است؟ برای زیر دو سال کاپشن سرهمی بچه گانه بخرم یا کاپشن کمری؟ مدلهای کاپشن پسرانه جدید را کدام سایت معرفی می کند؟ لباس زمستانی بچه گانه را اینترنتی بخرم یا حضوری؟ کدام سایت حراج کاپشن دخترانه پسرانه دارد؟ کاپشن شمعی بچه گانه بخرم یا کاپشن رویه پارچه ای؟ کاپشن میکرو بهتر است یا خزدار؟

در این مقاله سعی می کنیم تمامی سوالاتتان را پاسخ دهیم اگر سوالی دارید و پاسخ آن را در این مقاله نیافتید می توانید در بخش نظرات آن را مطرح نمایید حتماً پاسخگوی سوالاتتان خواهیم بود.

 

کاپشن بچه گانه

 

با نزدیک شدن به فصل سرما والدینی که درحال تهیه لباس گرم برای سیسمونی هستند و یا فرزند آنها بدنیا آمده است و بدنبال لباس گرم برای پسر یا دختر خود هستند , خرید کاپشن نوزاد و کودک به عنوان یکی از لباس های گرم ضروری میباشد چراکه در برابر باران و برف فقط کاپشن ها هستند که بخوبی فرزندتان را محفوظ نگه می دارند.

با توجه به ضعیف و حساس تر بودن بدن نوزادان و کودکان نسبت به بزرگسالان، نگرانی والدین در خصوص سرماخوردگی فرزندشان بی دلیل نیست، لطفاً تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا سیر تا پیاز خرید یک کاپشن نوزاد و کودک را با شما به اشتراک بگذاریم و تجربیات 15 ساله خودمان را به عنوان پدر و مادر به شما منتقل کنیم تا بهترین و مفیدترین کاپشن بچگانه را تهیه نمایید.

 

بهترین کاپشن های کودک

 

کاپشن سرهمی نوزاد و کودک

کاپشن خزدار بچه گانه

کاپشن شمعی بچه گانه

کاپشن زمستانی نوزاد

یکی از گزینه های بسیار گرم و عالی برای نوزاد کاپشن سرهمی نوزادی میباشد .

اگر جایی زندگی می کنید که زمستان های سرد تری را در طول سال تجربه می کنید برای خرید کاپشن دخترانه و پسرانه برای فرزندتان به سراغ کاپشن های سرهمی گرم بروید که یکسره هستند و سر تا پای نوزاد را گرم نگه می دارند و معمولاً مناسب بدو تولد تا 3 سال می باشند .

اغلب کاپشن سرهمی ها بسیار ضخیم طراحی و تولید می‌شوند. تا عایق خوبی برای جلوگیری از ورود سرما و خروج گرما شود و اکثراً دارای پاپوش نیز می باشند. کاپشن های سرهمی بچه گانه از نظر رویه و جنس داخلی چند نوع هستند، برخی از آنها رویه شمعی و برخی دیگر رویه خز یا پارچه ای دارند و همچنین لایه داخلی کاپشن های سرهمی بچه گانه در انواع خزدار (خز کوتاه یا خز بلند) و همچنین آستردار پلی استری یا پارچه ای نخی می باشد، چنانچه بدنبال کاپشن بسیار گرم و عایق در برابر باران و برف هستید توصیه می شود از کاپشن های با رویه شمعی و داخل خز استفاده نمایید.

 

کاپشن پالتویی کودک ؛ انتخابی برای مهمانی  :

شاید خرید پالتو بچگانه انتخاب مناسبی برای کودک شما چه دختر و چه پسر نباشد اما کاپشن های که شبیه به پالتو هستند می تواند کمی خواست شما را برای یک لباس، مناسب حضور در شرایط رسمی خانوادگی برای فرزند شما فراهم کند.

پالتو برای مناطقی که زیاد سرد نیستند , گزینه بسیار مناسبی میباشد. هرچند مدلهایی از پالتو کودک نیز در بازار وجود دارد که دارای رویه ضخیم و آستری مناسب و گرمی می باشد.

 

کاپشن زمستانی کودک بلند یا کوتاه :

 

نوزاد کمی بزرگتر که میشود، کاپشن زمستانی نیاز دارد اصطلاحاً کاپشن بچه گانه کمری .

شما برای دختر یا پسرتان کدام کاپشن زمستانی را انتخاب میکنید؟ کاپشن زمستانی بلند یا کاپشن زمستانی کوتاه بچگانه؟

قطعاً میتوان گفت به موقعیت جغرافیایی شهر شما بستگی زیادی دارد که چطور کاپشنی را انتخاب می نمایید و خب سلیقه شخصی شما نیز شرط اصلی انتخاب است، اگر در منطقه سردسیری زندگی میکنید انتخاب اول صحیح تر میباشد این کاپشن ها معمولا تا قسمت بالای زانو را گرم نگه می دارند، اما کاپشن های کوتاه که حس آزادی عمل و راحتی بیشتری را دارند عموماً تا کمر را پوشش می دهند. اگر سرما در منطقه محل زندگی شما سخت و آزاد دهنده نیست می توانید این کاپشن ها را برای فرزندتان انتخاب کنید.

 

کاپشن های کودک کلاه دار :

 

از جمله نکات مثبت برای روزهای برفی و بارانی کاپشن های کلاهدار نوزاد و کودک می باشند . اغلب این نوع کاپشن ها ضد آب هستند ولی جدیداً انواع کاپشن ها با جنس های مختلف

و دارای کلاه نیز تولید میشوند .

پیشنهاد ما به شما این است که کاپشن هایی را خریداری کنید که این امکان را دارند تا کلاه را در مواقع غیر ضرور از کاپشن جدا کنید.

 

نکات اساسی برای خرید کاپشن  بچه گانه

 

کاپشن پاییز و زمستان جدا باشد!

همانطور که برای موقعیت های مختلف لباس های جدا استفاده می شود نباید کاپشن مناسب برای استفاده پاییزه و زمستانی یکی باشد چرا که دمای هوای پاییز و زمستان متفاوت بوده و نیاز به لباس های گرم متفاوت و مجزایی می باشد. به طور مثال برای پاییز سویشرت بافتنی یا سویشرت های نخی و یا کاپشن های نازک و حالت بادگیر یا کاپشن بارانی و برای زمستان کاپشن خزدار بچگانه یا کاپشن های 3 لایه و انواع دیگر که در بالا گفته شد تهیه شود .

 

وزن کاپشن بچه گانه سبک باشد یا سنگین؟

در صورتی که وزن کاپشن نوزاد و کودک زیاد باشد نمیتواند به خوبی راه برود و باعث

آزار و اذیت و کلافگی او میشود .

 

زیپ کاپشن بچه گانه چگونه باشد؟

زیپ کاپشن بچگانه می بایست براحتی باز و بسته شود و به اصطلاح روان باشد و اگر کاپشن دارای محافظ زیپ باشد بسیار عالی است، محافظ زیپ مانع تماس زیپ با گردن کودک می شود.

 

کاپشن بچه گانه خیلی بزرگ نخرید!

البته که کاپشن بچگانه باید به گونه ای باشد که مقدار جزئی بزرگتر بوده تا بتوانید یک یا دولایه لباس دیگر در زیر آن برای کودک بپوشانید و در ضمن کودکتان احساس راحتی کند، اما کاپشن هایی که سایز بسیار بزرگی دارند، برای گرم کردن کودکتان مناسب نیستند و به راحتی به سرما اجازه نفوذ می دهند و در ضمن جلوه ی نازیبایی به فرزندتان می دهد و عملاً باعث عدم استفاده ی لباس بطور مناسب برای کودک می شود.

بنابراین سایز کاپشن دخترانه و پسرانه مناسبی انتخاب کنید که نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ باشد.

 

کاپشن بچه گانه باعث تعریق نشود!

الیاف داخلی این محصول نباید طوری باشد که باعث گرم شدن زیاد یا تعریق شود چرا که علاوه بر کلافگی و اذیت شدن کودک،آن را در معرض سرماخوردگی قرار می دهد.

 

حراج و فروش ویژه کاپشن بچه گانه

برای خرید کاپشن بچه گانه باید دقت فراوانی داشته باشید و از صرف زمان و انرژی به منظور یافتن نمونه های بسیار عالی از کاپشن کوتاهی نکنید.

فروش ویژه کاپشن بچه گانه کودک در فروشگاه اینترنتی مای نی نی ، انواع گوناگونی از متنوع ترین مدلهای کاپشن را برای رده های سنی بدو تولد تا 7 سال در اختیار شما قرار خواهد داد.

نظرات بازدیدکنندگان